Tuesday, 7/7/2020 | 11:51 UTC+2

Cviky na ploché břicho – vytvarujte si břicho rychle a jednoduše

Kdo z nás netouží po krásném a plochém břiše? Je snem mnoha z nás, ale jen málokdo za jeho splněním jde tvrdě. V dnešní době je to však mnohem jednodušší než kdysi. Internet je přeplněný radami fitness trenérů a výživových poradců, které vás zaručeně povedou správným směrem. Pokud si chcete vytvarovat břicho, cvičení se pravděpodobně nevyhnete. Na internetu jsou dostupné videa, která vám pomohou vás motivovat ke cvičení, ale také vám pomohou cvičit správně. Cviky na ploché břicho jsou totiž efektivně pouze pokud dbáte na správnou techniku.
 
vypracované tělo

Jak často cvičit cviky na ploché břicho?

 
Je třeba si uvědomit, že cvičit jednou za měsíc určitě nestačí. Pokud chcete dosáhnout výsledků v krátkém čase, cviky na ploché břicho je třeba opakovat alespoň jednou za tři dny. Zároveň byste měli vědět, že cviky na ploché břicho jsou účinnější tehdy, pokud jejich opakujete v určitých sériích. Nejlépe uděláte, když si každý třetí den vyhradíte čas na cvičení. Bude vám stačit 20 až 30 minut intenzivního cvičení. Záleží také na tom, zda jste už cvičili dříve nebo jste úplným začátečníkem. Na internetu jsou dostupné videa pro začátečníky, středně pokročilé a pokročilé, takže si každý může vybrat to, co mu vyhovuje. Pokud vám cviky na ploché břicho pro začátečníky již postupem času stačit nebudou, můžete přejít na vyšší level. Nezapomínejte však cvičit správně. Nesprávným cvičením si můžete ublížit například na páteř.

ploché břicho
 

Jaké cviky na ploché břicho jsou nejúčinnější?

 
Pojďme se nyní společně podívat na to, které cviky jsou nejefektivnější. Myslete na to, že pokud pořád dokola opakujete sklápěčky, břicho si nevytvaruje tak, jak byste chtěli. Cviky na ploché břicho je třeba obměňovat. Jak jsme již zmínili, nejefektivnější jsou intervaly a série. Abyste si vytvarovali ploché břicho, je třeba zapojovat několik břišních svalů. Právě proto je nutné cviky měnit. Ty cviky, které jsou určeny na spodní břicho, vám při tvarování šikmých břišních svalů velmi nepomohou. Při každém cviku byste zároveň měli cítit tlak v břiše. To je znamení, že cvičíte opravdu dobře.
 
Vše o efektivních cvicích na ploché břicho najdete na webové stránce https://inlive.cz/.