Vlastenecké trička pro všechny!


Není to ani tak dávno, co se naháněly holé hlavy na severu Čech s místními skupinkami Romů. Doposud nejtvrdší střety mezi tímto etnikem a českou nacionalistickou větví se již propadly do temnot dějin a dnes má česká ultra-pravice nového nepřítele – Islám a imigranty z jihu. A na tom všem se, milí čtenáři, dá dobře napást, pokud víte, na co tato nemalá skupina letí. Člověk si na tom dokáže dokonce udělat pěknou kariéru, kterou by jinak neudělal ani za sto let a přitom stačí obětovat jen tak málo.
helma bojovníka 

Co si musíme uvědomit

A)     Nikdo nic nedělá zadarmo
B)      Všichni mají nějaký úmysl
C)      Ideologie ve světě obchodu neexistuje, pouze zisk a náklady
S tímto v hlavě se nyní pojďme podívat, jak vytřískat z už tak dosti zatížené dělnické třídy ještě více než Gottwald v padesátých letech minulého století. A odpověď je naprosto jasná – zboží s tématikou nacionalismu. Kdo kdy viděl nějakou sešlost či shromáždění stejně smýšlejících jedinců, musí vědět, že to je ideální šance pro to, aby si trošku přilepšil.
 
Trička umí vyrobit každý, stačí látka za pár korun, natisknout na to za deset korun logo a udělat jich víc. To dáte do beden, uskladníte a uděláte si e-shop za pár tisíc, kde nabídnete ty nejvíc vlastenecké trička co můžou být – lev, česká vlajka, Okamura.
 
A takové tričko, kde výrobní cena se pohybuje v rámci 30 korun prodáte za 150. No není to krásný byznys plán? A přitom nemusíte za reklamu dát ani korunu, postačí, když si uděláte facebookovou stránku, nasdílíte to na pár vlasteneckých skupinách a BUM.
vlajka na ruce 

Sluníčkáři ať se nesmějou!

To samé jde samozřejmě udělat i na druhé straně barikády, tady se však musí člověk přece jen chovat trochu více sofistikovaněji, aby to hned tak nebylo odhaleno. Kdo říká, že nemůžete v byznysu hrát na obě strany, že jo? Stačí všechno dělat dvakrát a jediná stopa, která k vám povede, bude vaše jméno – o to se ale dneska nikdo nezajímá.