První linka v továrně v Gujaratu je v plné výrobě a druhá linka bude uvedena do provozu již brzy. Někdy začátkem roku 2019. Zároveň začaly práce i na třetí lince a její uvedení do provozu je plánováno na rok 2020. V příštím roce firma doufá, že dosáhne výroby 2 milionů značek s tím, že do roku 2025 se dočkáme 3 milionu kusů sjetých z místních výrobních linek. Rostoucí objem prodeje v Indii odráží procento licenčních poplatků.
Inženýrské oddělení je však schopné navrhnout vozidla, která povedou k nižším nákladům a poplatky vyrovnají. Do roku 2025 také zaplatí veškeré roamingové poplatky za všechny modely rodičovské firmě SMC. SUV Vitara Brezza je v současné době totiž jediným modelem, za který se platí poplatek v rupiích místo jenu, jak je to u ostatních modelů. Výplata těchto licenčních poplatků v rupiích je zaměřena na snížení průměrné sazby poplatků na 5% čistého prodeje a ve srovnání s 5,6 až 6% u stávajících modelů, které byly vyplaceny v jenech.
Co se týče spolupráce mezi společnostmi Suzuki Japan a Toyota Motor Corporation, uvedl šéf Bhargava, že to je dalším krokem v cíli, jak využit veškeré technologie v zájmu zákazníků a prosadit národní cíle. Je si vědom, že uspořádání těchto priorit může vytvořit výhodnou situaci pro obě strany. Kritickým faktorem úspěchu se totiž v současnosti stávají rychle se měnící preference zákazníků a je třeba na ně reagovat.
Rychlost vývoje je tak klíčová. Společnost Suzuki Motors Corporation tedy zvýšila úsilí v odvětví výzkumu a zintenzivňuje snahu, aby poskytla společnosti MSI lepší technologie a produkty. Výhledově by se výrobky sjeté z linky měli pyšnit puncem „Design in India“. V letech 2017-18 se zvýšila daň z hybridních vozidel, což u společnosti MSI vedlo k poklesu poptávky o tento typ vozů. Nicméně se tím mohla soustředit na další modely a díky tomu se podařilo vyrovnat pokles z jejich prodeje.